ဓာရဏ ပရိတ္ေတာ္
❆ ❆ ❆ ❆ ❆ ❆ ❆
ဓာရဏသုတ္ေတာ္( ျဖစ္စဥ္)
ေဂါတမ ျမတ္စြာဘုရားသည္ ညီေတာ္ အာနႏၵာအား ဓာရဏသုတ္ေတာ္ကို ေဟာ၍ လူဒါယကာ-ဒါယိကာမတုိ႔အား တစ္ဆင့္ ေဟာၾကားရန္၊ ရွင္းလင္း သင္ျပရန္ အမိန္႕ရွိေသာ သုတ္ေတာ္ ျဖစ္ပါသည္။
ဓာရဏ ပရိတ္ေတာ္တြင္ ၀ိပႆ ီ သိခီ၊ ေ၀ႆ ဘူ၊ ကကုသန္၊ ……ေကာဏာဂံု၊ ကႆ ပ၊ ေဂါတမ တည္းဟူေသာ ဘုရားခုႏွစ္ဆူအား ရွိခိုးပါ၍ က်ေရာက္ လတၱံ႕ေသာ ေဘးခပ္သိမ္း ရန္ခပ္သိမ္း ကင္းျငိမ္းေအာင္ ဗုဒၶ၊ ဓမၼ၊ သံဃာဂုဏ္ေတာ္ ေက် းဇူးေတာ္တုိ႔ကို ဖြဲ႕ဆုိထားသည္မွစ၍ ဓာရဏသုတ္ေတာ္ ျဖစ္ေပၚရြတ္ဆုိ ပြားမ်ားခဲ့ၾကပါ သတည္း။
တုိက္တြန္းခ်က္။ ။ ဓာရဏပရိတ္ေတာ္သည္ ျမတ္ဗုဒၶ ရွင္ေတာ္ဘုရား၏ အာေ၀ဏိကဂုဏ္ေတာ္ ၁၈-ပါးကို ေဖာ္ျပထားသည္။ ဤဂုဏ္ ၁၈-ပါးသည္ ျမတ္စြာဘုရား၏ သီးျခား ကိုယ္ပုိင္ ဂုဏ္ေတာ္မ်ား ျဖစ္သည္။ အျခား မည္သူ တစ္ဦးတစ္ေယာက္၌မွ် ဤဂုဏ္မ်ိဳ းမရွိေခ်။ ရဟႏၲာႏွင့္ ပေစၥကဗုဒၶမ်ား၌ ေသာ္မွ ဤ ဂုဏ္သတၱိမ်ိဳ း မရွိၾက။ စင္စစ္အားျဖင့္ ဓာရဏပရိတ္ေတာ္သည္ ျမတ္စြာဘုရား၏ အာေ၀ဏိက ဂုဏ္ေတာ္တုိ႔ကို ခ်ီ းက်ဴးး ပူေဇာ္ျခင္းပင္ ျဖစ္သည္။
ေကာင္းျမတ္ေသာ ေစတနာျဖင့္ တာ၀န္ ၀တၱရားမ်ားကို ထမ္းေဆာင္ေနသူ အားလံုးတုိ႔သည္ ဓာရဏ ပရိတ္ေတာ္ကို ရြတ္ဖတ္ပါမူ အ,ကာလ မရဏမွ လြတ္ေျမာက္ႏုိင္ သည္။ အ,ကာလ မရဏႏွင့္ မေတြ႕ၾကံဳ ရ-မေတြ႕ႀကံဳနုိင္။
အ,ကာလ မရဏ ဆုိသည္မွာ သူတစ္ပါး လက္နက္ျဖင့္ ေသရျခင္း၊ သူတစ္ပါး ပေယာဂျဖင့္ ေသရျခင္း, က်ားကိုက္ ေသရျခင္း၊ ေခ်ာက္ကမ္းပါးက ေသရျခင္း၊ ကားေမွာက္၍ ေသရျခင္း စသည့္ ဥပေစ ၦဒက ကံေၾကာင့္ ေသရျခင္းမ်ိဳ းမ်ားကို ဆုိသည္။ ဓာရဏ ပရိတ္ကို ရြတ္ဖတ္သူမွာ အ,ကာလ မရဏ အမ်ိဳ းမ်ိဳ းတုိ႔မွ လြတ္ေျမာက္သည္။
သတၱ၀ါတုိင္း လူတုိင္းပင္ တစ္ေန႔ေန႔၌ ေသရမည္မွာ ဓမၼတာ ျဖစ္သည္။ အ,ကာလ မရဏမွ လြတ္ေျမာက္သည္ဟု ဆုိသည္မွာ ဥပေစၧဒက ကံေၾကာင့္ မေသရ၊ မေသႏုိင္ျခင္းကို ဆုိသည္။ ျဖစ္ျမဲ ဓမၼတာအရ ေသခ်ိန္က်မွသာ ေသရသည္။
ရွင္းျပပါဦးအံ့-ေသရျခင္း ေလးမ်ိဳ းရွိသည္။ (၁) အသက္တမ္း ကုန္၍ ေသရျခငး္ “အာယုကၡယမရဏ”၊ အသက္တစ္ရာတမ္း၌ အႏွစ္တစ္ရာ ပတ္၀န္းက်င္မွ် သာ ေနၾကရသည္။ ျမတ္စြာဘုရားေသာ္မွ အႏွစ္ ၈၀-သာ ေနရသည္။
(၂) ကံကုန္၍ ေသရျခင္း “ကမၼကၡယမရဏ”။ မိမိ ကုသုိလ္ကံအေလ်ာက္သာ ေနရသည္။ ကံကုန္လွ်င္ အရြယ္ ေကာင္းတုန္း၌လည္း ေသရသည္။ ႏုိ႕စုိ႔ အရြယ္ စသည္၌လည္း ေသရသည္။
(၃) သက္တမ္းႏွင့္ ကံ ၂-ပါးလံုး ကုန္၍ ေသရျခင္း “ဥဘယကၡယမရဏ”။
(၄) အထက္ မရဏ ၃-မ်ိဳးမွ တစ္ပါး အျခားပေယာဂ တစ္ခုခုေၾကာင့္ သစ္စိမ္းခ်ိဳ း ခ်ိဳးျဖတ္သကဲ့သို႔ ေသရျခင္းမ်ိဳး “ဥပေစၧဒက မရဏ” ဟူ၍ ေသရျခင္းမ်ိဳး ၄-မ်ိဳ းရွိသည္။
ပထမ ေသျခင္း ၃-မ်ိဳးကို ဘုရား၊ ရဟႏၲာ၊ ပေစၥကဗုဒၶါ အရွင္ျမတ္တုိ႔ေသာ္မွ မလြန္ႏုိင္။ ယင္း မရဏ ၃-မ်ိဳးမွာ ေသရုိး ေသစဥ္ ဓမၼတာ မရဏ ျဖစ္သည္။
ဥပေစၧဒက မရဏကို အ,ကာလမရဏ ဟု ေခၚသည္။ ေသခ်ိန္ မေရာက္ေသးဘဲ ေသရျခင္းသည္ အ,ကာလ မရဏ ျဖစ္သည္။ ဓာရဏ ပရိတ္ေတာ္ကို ရြတ္ဖတ္ျခင္း အားျဖင့္ အ,ကာလ မရဏကို တားျမစ္ ပယ္ေဖ်ာက္ႏုိင္သည္။
ေစတနာ ျဖဴ စင္သူတို႔ အ,ကာလ မရဏမွ ကင္းလြတ္ၾကပါေစေသာ္။
#ဓာရဏသုတ္ (ပါဠိေတာ္)
နေမာ တႆ ဘဂ၀ေတာ အရဟေတာ သမၼာသမၺဳ ဒၶႆ
၁။ ဗုဒၶါနံ ဇီ၀ိတႆ
န သကၠာ ေကနစိ အႏၲရာေယာ ကာတံု၊
တထာ ေမ ေဟာတု။
၂။ အတီတံေသ ဗုဒၶႆ ဘဂ၀ေတာ
အပၸဋိဟတံ ဉာဏံ၊
အနာဂတံေသ ဗုဒၶႆ ဘဂ၀ေတာ
အပၸဋိဟတံ ဉာဏံ၊
ပစၥဳ ပၸႏၷံေသ ဗုဒၶႆ ဘဂ၀ေတာ
အပၸဋိဟတံ ဉာဏံ။
၃။ ဣေမဟိ တီဟိ ဓေမၼဟိ သမႏၷာဂတႆ
ဗုဒၶႆ ဘဂ၀ေတာ
သဗၺြံ ကာယကမၼံ
ဉာဏပုဗၺဂၤမံ ဥာဏာႏုပရိ၀တၱံ၊
သဗၺံ ၀စီကမံၼ
ဉာဏပုဗၺဂၤမံ ဉာဏာႏုပရိ၀တၱံ၊
သဗံၺ မေနာကမၼံ
ဉာဏပုဗၺမဂၤမံ ဥာဏာႏုပရိ၀တၱံ။
၄။ ဣေမဟိ ဆဟိ ဓေမၼဟိ သမႏၷာဂတႆ
ဗုဒၶႆ ဘဂ၀ေတာ
နတၳိ ဆႏၵႆ ဟာနိ၊
နတၳိ ဓမၼေဒသနာယ ဟာနိ၊
နတၳိ ၀ီရိယႆ ဟာနိ၊
နတၳိ သမာဓိႆ ဟာနိ၊
နတၳိ ပညာယ ဟာနိ၊
နတၳိ ၀ိမုတၱိယာ ဟာနိ၊
၅။ ဣေမဟိ ဒြါဒသဟိ ဓေမၼဟိ သမႏၷာဂတႆ
ဗုဒၶႆ ဘဂ၀ေတာ
နတၳိ ဒ၀ါ၊ နတိၳ ရ၀ါ၊
နတၳိ အ,ဖုဋံ၊ နတၳိ ေ၀ဂါယိတတၱံ၊
နတၳိ အ,ဗ်ာ၀ဋမေနာ၊
နတၳိ အပၸဋိသခၤါ နုေပကၡာ။
ဣေမဟိ အ႒ာရသဟိ ဓေမၼဟိ သမႏၷာဂတႆ
ဗုဒၶႆ ဘဂ၀ေတာ
နေမာ သတၱႏၷံ သမၼာသမၺဳ ဒၶါနံ။
၆။ နတၳိ တထာဂတႆ ကာယဒုစၥရိတံ၊
နတၳိ တထာဂတႆ ၀စီဒုစၥရိတံ၊
နတၳိ တထာဂတႆ မေနာဒုစၥရိတံ၊
နတၳိ အတီတံေသ ဗုဒၶႆ ဘဂ၀ေတာ
ပဋိဟတံ ဉာဏံ၊
နတၳိ အနာဂတံေသ ဗုဒၶႆ ဘဂ၀ေတာ
ပဋိဟတံ ဉာဏံ၊
နတၳိ ပစဳၥု ပၸႏၷံေသ ဗုဒၶႆ ဘဂ၀ေတာ
ပဋိဟတံ ဉာဏံ၊
နတၳိ သဗၺံ ကာယကမၼံ
ဉာဏပုဗၺမဂၤမံ ဉာဏံ နာႏုပရိ၀တၱံ၊
နတၳိ သဗၺံ ၀စီကမၼံ
ဉာဏပုဗၺမဂၤမံ ဉာဏံ နာႏုပရိ၀တၱံ၊
နတၳိ သဗၺံ မေနာကမၼံ
ဉာဏပုဗၺမဂၤမံ ဉာဏံ နာႏုပရိ၀တၱံ၊
ဣမံ ဓာရဏံ အ,မိတံ အ,သမံ
သဗၺသတၱာနံ တာဏံ ေလဏံ
သံသာရ ဘယဘီတာနံ အဂၢံ မဟာေတဇံ။
၇။ ဣမံ အာနႏၵ ဓာရဏပရိတၱံ
ဓာေရဟိ ၀ါေရဟိ ပရိပုစၧာဟိ။
တႆ ကာေယ ၀ိသံ န ကေမယ်၊
ဥဒေက န လေဂၢယ်၊
အဂၢိ န ဍေဟယ်၊
နာနာဘယ၀ိေကာ၊
န ဧကာဟာရေကာ၊
န ဒြိဟာရေကာ၊
န တိဟာရေကာ၊
န စတုဟာရေကာ၊
န ဥမၼတၱကံ၊ န မူဠွကံ၊
မႏုေႆ ဟိ အ,မႏုေႆ ဟိ န ဟိ ံသကာ။
၈။ တံ ဓာရဏပရိတၱံ ယထာ ကတေမ၊
ဇာေလာ မဟာဇာေလာ၊
ဇာလိေတၱ မဟာဇာလိေတၱ၊
ပုေဂၢ မဟာပုေဂၢ၊
သမၸေတၱ မဟာသမၸေတၱ၊
ဘူတဂၤမွိ တမဂၤလံ။
ဣမံ ေခါ ပနာနႏၵ ဓာရဏပရိတၱံ
န၀ န၀ုတိယာ
သမၼာသမၺဳ ဒၶေကာဋီဟိ ဘာသိတံ၊
၀ေတၱ အ,၀ေတၱ၊
ဂႏၶေ၀ အ,ဂႏၶေ၀၊
ေနာေမ အ,ေနာေမ၊
ေသေ၀ အ,ေသေ၀၊
ကာေယ အ,ကာေယ၊
ဓာရေဏ အ,ဓာရေဏ၊
ဣလႅိ မိလႅိ၊ တိလႅိ မိလႅိ၊
ေယာရုကၡ မဟာေယာရုေကၡ၊
ဘူတဂၤမွိ တမဂၤလံ။
၉။ ဣမံ ေခါ ပနာနႏၵ ဓာရဏပရိတၱံ
န၀ န၀ုတိယာ
သမၼာသမၺဳ ဒၶ ေကာဋီဟိ ဘာသိတံ။
ဒိ႒ိလာ ဒ႑ိလာ
မႏိၲလာ ေရာဂိလာ
ခရလာ ဒုဗိ ၻလာ။
ဧေတန သစၥ၀ေဇၨန
ေသာတၳိ ေတ ေဟာတု သဗၺဒါ။
ဓာရဏသုတ္ (ျမန္မာျပန္).
၁။ ျမတ္စြာဘုရားတို႕၏ အသက္၏ ေဘးအႏၲာရယ္ကို တစ္စံုတစ္ေယာက္ေသာ သူသည္ ျပဳျခင္းငွာ မတတ္ႏိုင္။ ထို႕အတူ အကြ်ႏု္ပ္အား ျဖစ္ပါေစသတည္း။
၂။ ဘုန္းေတာ္ေျခာက္ပါးနဲ႕ ျပည့္စံုေတာ္မူေသာ ျမတ္စြာဘုရားအား လြန္ေလၿပီးေသာ အဖို႕၌ /ေနာင္လာလတၱံေသာ အနာဂတ္အဖို႕၌ /ပစၥဳ ပၸန္ မ်က္ေမွာက္ ျဖစ္ေသာ အဖို႕၌ အတားအဆီးအပိတ္အပင္ မရွိေသာ ဥာဏ္ေတာ္သည္ ျဖစ္၏။
၃။ သံုးပါးကုန္ေသာ ဤေက် းဇူးတရားေတာ္ ္တို႕ႏွင့္ျပည့္စံုေတာ္မူေသာ ဘုန္းေတာ္ေျခာက္ ပါးႏွင့္ ျပည့္စံုေတာ္မူေသာ ျမတ္စြာဘုရားအား အလံုးစံုေသာ ကိုယ္ / ႏႈတ္ / ႏွလံုး ျဖင့္ျပဳလုပ္ေသာ အမႈသည္ ဥာဏ္ေတာ္ျပ႒ာန္းျခင္း ရွိသည္။ ဥာဏ္ေတာ္၏ ေနာက္သို႕ အစဥ္လိုက္သည္ ျဖစ္၏။
၄။ ေျခာက္ပါးကုန္ေသာ ဤ ေက်းဇူးတရားတို႔ႏွင့္ ျပည့္စံုေတာ္မူေသာ ျမတ္စြာဘုရားအား သတၱ၀ါတို႕၏ အက်ိဳးစီးပြားကိုျပဳလိုေသာ ဆႏၵေတာ္၏ ဆုတ္ယုတ္ျခင္းသည္ မရွိ။ တရားေတာ္ကို ေဟာေျပာျခင္း၏ ဆုတ္ယုတ္ျခင္းသည္ မရွိ။ သူတစ္ပါးတို႕၏ အက်ိဳးစီးပြားအတြက္ ေဆာင္ရြက္ျခင္း ၌ လံု႔လ၀ီရိယေတာ္၏ ဆုတ္ယုတ္ျခင္းသည္ မရွိ။ သခၤါရတရားတို႕ကို အနိစၥ အစရွိေသာ လကၡဏာ သံုးပါးျဖင့္ ရႈမႈ ဥာဏ္ေတာ္၏ ဆုတ္ယုတ္ျခင္းသည္ မရွိ။ စိတ္တည္ၾကည္မႈ သမာဓိေတာ္၏ ဆုတ္ယုတ္ျခင္းသည္ မရွိ။ အရဟတၱဖုိလ္ကို ၀င္စားေတာ္ မူျခင္း၏ ဆုတ္ယုတ္ျခင္းသည္ မရွိ။
၅။ တစ္ဆယ့္ႏွစ္ပါးကုန္ေသာ ဤေက်းဇူးတရားေတာ္တို႕ႏွင့္ ျပည့္စံုေတာ္မူေသာ ဘုန္းေတာ္ေျခာက္ပါးႏွင့္ ျပည့္စံုေတာ္မူေသာ ျမတ္စြာဘုရားအား ရယ္ျမဴးးလို၍ ျပဳ မူေျပာဆိုျခင္းသည္ မရွိ။ သတိလြတ္၍ ခြ်တ္ယြင္းေျပာဆိုျခင္းသည္ မရွိ။ ဥာဏ္ေတာ္ျဖင့္မေတြ႕မထိ မသိအပ္ေသာတရားသည္ မရွိ။ဥာဏ္ျဖင့္ မဆင္မျခင္ အေဆာတလ်င္ ျပဳေသာအမႈသည္ မရွိ။ သူတစ္ပါးတို႕အတြက္ ေၾကာင့္ၾကမဲ့ျဖစ္ေသာ စိတ္ႏွလံုးေတာ္သည္ မရွိ။ ဥာဏ္ျဖင့္ မဆင္မျခင္ လ်စ္လ်ဴ ရႈေသာအမႈသည္ မရွိ။ တစ္ဆယ့္ ရွစ္ပါးကုန္ေသာ ဤ ေက်းဇူးတရားေတာ္တို႕ႏွင့္ ျပည့္စံုေတာ္မူေသာ ဘုန္းေတာ္ေျခာက္ပါးႏွင့့္ ျပည့္စံုေတာ္မူေသာ ျမတ္စြာဘုရားအား ရွိခိုးပါ၏ ။ ခုႏွစ္ဆူကုန္ေသာ ျမတ္စြာဘုရားရွင္တို႔အား ရွိခိုးပါ၏။
၆။ ၀ိပႆ ီ အစရွိေသာ ေရွးဘုရားတို႕ကဲ့သို႕ လာျခင္းေကာင္းေတာ္မူေသာ ျမတ္စြာဘုရားအား ကိုယ္ျဖင့္ျပဳလုပ္ေသာမေကာင္းမႈ ” ကာယဒုစရိုက္ ” /ႏႈတ္ျဖင့္ျပဳလုပ္ေသာ ” ၀စီဒုစရိုက္ “/ စိတ္ျဖင့္ ျပဳလုပ္ေသာ” မေနာဒုစရိုက္ ” / သည္ မရွိ။ လြန္ေလၿပီးေသာ အဖို႕ကာလ/ေနာင္လာလတၱံ႔ေသာ အဖို႕ကာလ /မ်က္ေမွာက္ေသာ အဖို႕ကာလ၌ ဘုန္းေတာ္ႀကီးေသာ ျမတ္စြာဘုရားအား ဆီးတားပိတ္ပင္ျခင္းရွိေသာ ဥာဏ္ေတာ္သည္ မရွိ။ ျမတ္စြာဘုရားအား အလံုးစံုေသာ ကိုယ္/ ႏႈတ္ /စိတ္ သံုးပါး ျဖင့္ျပဳလုပ္ေသာအမႈသည္ ဥာဏ္ေတာ္လွ်င္ ေရွ႕သြားမရွိျခင္းသည္ မရွိ။ ဥာဏ္ေတာ္သို႕ အစဥ္မလိုက္ျခင္းသည္ မရွိ။ ဤေဆာင္ထားအပ္ေသာ ဓာရဏပရိတ္ေတာ္သည္ မႏိႈင္းယွဥ္အပ္ ။ တုဘက္လည္းမရွိ။ ခပ္သိမ္းေသာ သတၱ၀ါအေပါင္းတို႕၏ မိုခိုကိုးကြယ္ရာလည္းျဖစ္၏။ ပုန္းေအာင္းလဲေလ်ာင္းရာလည္း ျဖစ္၏၊ သံသရာေဘးကိုေၾကာက္ရြံ႕ေသာ သူတို႕၏ အလြန္ျမတ္ေသာ အရံအတားျဖစ္၏။ ႀကီးေသာ တန္ခိုးရွိန္ေစာ္ အာႏုေဘာ္ရွိေသာ အရံအတားျဖစ္၏။
၇။ ခ်စ္သားအာနႏၵာ ဤတန္ခိုးေတေဇာ္ အာႏုေဘာ္ႀကီးျမတ္ေသာ ဓာရဏပရိတ္ေတာ္ကို ရြတ္ေဆာင္ေလာ့။ မွတ္သားေလာ့။ ေမးျမန္းစူးစမ္း ဆင္ျခင္ေလာ့။ ထိုသို႔ ရြတ္ေဆာင္မွတ္သား ေမးျမန္း စူးစမ္းဆင္ျခင္ေသာ သူ၏ ကိုယ္၌ ေျမြနဂါး စသည္တို႕၏ အဆိပ္သည္ မက်ေရာက္ႏိုင္။ ေရ၌ မျငိတြယ္ မနစ္မြန္းရာ။ မီးသည္ မေလာင္ကြ်မ္းရာ။ အထူးထူး အျပားျပား မ်ားစြာေသာ ေဘးရန္တို႕သည္ မထိေရာက္ႏိုင္ရာ။ မေကာင္းႀကံေသာသူသည္လည္း မႀကံႏိုင္ရာ။ ရူးသြပ္ ပ်ံ႕လြင့္ေသာ အနာလည္းမျဖစ္ႏိုင္ရာ။ ေတြေ၀မိုက္မဲေသာအနာလည္းမျဖစ္ႏိုင္ရာ။ လူတို႕သည္ လည္းေကာင္း၊ ဘီလူးတို႕သည္ လည္းေကာင္း မညွဥ္းဆဲ မဖ်က္ဆီး မႏွိပ္စက္ႏိုင္ရာ ။
၈။ ထိုဓာရဏပရိတ္ေတာ္သည္ အဘယ္သည္တို႕နည္း ဟူမူကား စၾက၀ဠာ ကမာၻတစ္ေသာင္းကို ေလာင္ကြ်မ္းေစေသာ ေနခုႏွစ္စင္း၏ အရွိန္အေစာ္ကဲ့သ ို႕ေဘးရန္ အႏၲရာယ္အေပါင္းတို႕ကို ေလာင္ကြ်မ္းပယ္ေ ဖ်ာက္ႏိုင္သည့္ တန္ခိုးရွိန္ေစာ္ အာႏုေဘာ္ရွိ၏။ နတ္ ၊ သိၾကား ၊ နဂါး ၊ ဂဠဳန္ ၊ ကုမ႓ဏ္ ၊ ဘီလူး ၊ ရကိၡဳသ္ အစရွိသည္တို႔ကို တားျမစ္ႏိုင္ေသာ သံကြန္ရက္နဲ႕တူေသာ ဘုန္းတန္းခိုးရွိန္ေစာ္ အာႏုေဘာ္ရွိ၏။ ေရ၊ မီး၊ မင္း၊ ခိုးသူ၊ မခ်စ္မႏွစ္လိုေသာ သူဟုဆိုအပ္ေသာ ရန္သူအႏၲရာယ္အေပ ါင္းတို႕ကိုလည္း ပယ္ရွားတားျမစ္ႏိုင္၏။ ကပ္သံုးပါးတို႔မွ ကင္းလြတ္ေစႏုိင္၏။ အမိ၀မ္းတြင္း၌ ပဋိသေႏၶ ေနေသာ္လည္း အ,ျခင္း ၊ ဆြံ႕ျခင္း၊ နားပင္းျခင္း၊ ရႈးသြပ္ပ်ံ႕လြင့္ျခင္း အနာမ်ိဳ းတို႕မွ လြတ္ေစႏိုင္၏။ သစ္ပင္ ေတာင္ကမ္း ေခ်ာက္တို႔မွ က် ျငားေသာ္လည္း မေသႏိုင္ရာ။ မရေသးေသာ စည္းစိမ္ခ်မ္းသာ ၊ ဥစၥာရတနာ အေပါင္းတို႕ကိုလည္း ရေစႏိုင္၏။ ရၿပီးေသာ စည္းစိမ္ခ်မ္းသာ ရတနာဥစၥာအေပါင္း တို႕ကိုလည္း ႀကီးက်ယ္ျပန႔္ပြားမ်ားေစ၏။ ဟုတ္မွန္ေသာအားျဖင့္ အမိုက္ေပ်ာက္၍ အလင္းေရာက္ႏိုင္၏။
၉။ ခ်စ္သားအာနႏၵာ စင္စစ္မူကား ဤဓာရဏပရိတ္ေတာ္ကို ကိုးဆယ့္ကိုးကုေဋ ကုန္ေသာ ဘုရားရွင္တို႕သည္ ေဟာေတာ္မူအပ္ၿပီ ။ မေကာင္းသျဖင့္ ႀကံေသာ သူတို႕၏ အႀကံအစည္ကိုလည္း သိျမင္ႏိုင္၏။ ဓား ၊ လွံ ၊ ေလး ၊ ျမွား ၊ လက္နက္ မီးေပါက္အေျမွာက္ အစရွိေသာ ေဘးတို႕သည္လည္း မထိေရာက္ေစႏိုင္ ။ မႏၲန္၊ မႏၲရာဂါထာ၊ အင္းအိုင္ တို႕သည္လည္း ထက္ျမက္ေစႏုိင္၏။ ေရာဂါအႏၲရာယ္အမ်ိဳ းမ်ိဳ းတို႕ကိုလည္း ပယ္ေဖ်ာက္ေစႏိုင္၏။ ၾကမ္းတမ္းခက္မာေသာ အနာေရာဂါမ်ိဳး တို႔သည္လည္း မထိေရာက္ႏိုင္။ ႀကိဳး၊ ထိပ္၊ သံေျခက်င္း ၊ ကပ္ဖိ၊ တြင္းေလွာင္၊ ပင္းသကား၊ လည္ေထာက္ ကိုလည္း လြတ္ေစႏိုင္၏။ ဤမွန္ေသာ သစၥာစကားေၾကာင့္ အခါခပ္သိမ္း သင့္အား ခ်မ္းသာျခင္းသည္ ျဖစ္ပါေစသတည္း။
ဓာရဏပရိတ္ေတာ္ (ရြတ္ဖတ္ျခင္း၏အက်ိဳးေက်းဇူး) ဓာရဏသုတ္ေတာ္ကို ေန႔စဥ္မျပတ္ ရြတ္ဖတ္ပြားမ်ား သရဇၥ်ာယ္ပါက ေဘးရန္ ကင္းရွင္းပါသည္။ အျခားေသာ ရန္သူ၊ မနာလုိသူမ်ားက ရန္ျပဳ ျခင္း၊ ေဆးပါးခပ္ျခင္း အဆိပ္ခပ္ျခင္းတုိ႔မွ ကင္းေ၀းေစပါသည္။ ေျမြ၊ ကင္းစေသာ အဆိပ္ျပင္းထန္ေသာ သတၱ၀ါတုိ႔၏ ကိုက္ခဲ ရန္ျပဳ ျခင္းေဘးမွ ကင္းေ၀းေစပါသည္။
#Credit: #မူရင္းေရးသားသူ
#10September2018WLP📚📚📚📚📚
🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈
ဓာရဏ ပရိတ်တော်
❆ ❆ ❆ ❆ ❆ ❆ ❆
ဓာရဏသုတ်တော်( ဖြစ်စဉ်)
ဂေါတမ မြတ်စွာဘုရားသည် ညီတော် အာနန္ဒာအား ဓာရဏသုတ်တော်ကို ဟော၍ လူဒါယကာ-ဒါယိကာမတို့အား တစ်ဆင့် ဟောကြားရန်၊ ရှင်းလင်း သင်ပြရန် အမိန့်ရှိသော သုတ်တော် ဖြစ်ပါသည်။
ဓာရဏ ပရိတ်တော်တွင် ဝိပဿ ီ သိခီ၊ ဝေဿ ဘူ၊ ကကုသန်၊ ……ကောဏာဂုံ၊ ကဿ ပ၊ ဂေါတမ တည်းဟူသော ဘုရားခုနှစ်ဆူအား ရှိခိုးပါ၍ ကျရောက် လတ္တံ့သော ဘေးခပ်သိမ်း ရန်ခပ်သိမ်း ကင်းငြိမ်းအောင် ဗုဒ္ဓ၊ ဓမ္မ၊ သံဃာဂုဏ်တော် ကျေ းဇူးတော်တို့ကို ဖွဲ့ဆိုထားသည်မှစ၍ ဓာရဏသုတ်တော် ဖြစ်ပေါ်ရွတ်ဆို ပွားများခဲ့ကြပါ သတည်း။
တိုက်တွန်းချက်။ ။ ဓာရဏပရိတ်တော်သည် မြတ်ဗုဒ္ဓ ရှင်တော်ဘုရား၏ အာဝေဏိကဂုဏ်တော် ၁၈-ပါးကို ဖော်ပြထားသည်။ ဤဂုဏ် ၁၈-ပါးသည် မြတ်စွာဘုရား၏ သီးခြား ကိုယ်ပိုင် ဂုဏ်တော်များ ဖြစ်သည်။ အခြား မည်သူ တစ်ဦးတစ်ယောက်၌မျှ ဤဂုဏ်မျို းမရှိချေ။ ရဟန္တာနှင့် ပစ္စေကဗုဒ္ဓများ၌ သော်မှ ဤ ဂုဏ်သတ္တိမျို း မရှိကြ။ စင်စစ်အားဖြင့် ဓာရဏပရိတ်တော်သည် မြတ်စွာဘုရား၏ အာဝေဏိက ဂုဏ်တော်တို့ကို ချီ းကျူးး ပူဇော်ခြင်းပင် ဖြစ်သည်။
ကောင်းမြတ်သော စေတနာဖြင့် တာဝန် ဝတ္တရားများကို ထမ်းဆောင်နေသူ အားလုံးတို့သည် ဓာရဏ ပရိတ်တော်ကို ရွတ်ဖတ်ပါမူ အ,ကာလ မရဏမှ လွတ်မြောက်နိုင် သည်။ အ,ကာလ မရဏနှင့် မတွေ့ကြုံ ရ-မတွေ့ကြုံနိုင်။
အ,ကာလ မရဏ ဆိုသည်မှာ သူတစ်ပါး လက်နက်ဖြင့် သေရခြင်း၊ သူတစ်ပါး ပယောဂဖြင့် သေရခြင်း, ကျားကိုက် သေရခြင်း၊ ချောက်ကမ်းပါးက သေရခြင်း၊ ကားမှောက်၍ သေရခြင်း စသည့် ဥပစေ ္ဆဒက ကံကြောင့် သေရခြင်းမျို းများကို ဆိုသည်။ ဓာရဏ ပရိတ်ကို ရွတ်ဖတ်သူမှာ အ,ကာလ မရဏ အမျို းမျို းတို့မှ လွတ်မြောက်သည်။
သတ္တဝါတိုင်း လူတိုင်းပင် တစ်နေ့နေ့၌ သေရမည်မှာ ဓမ္မတာ ဖြစ်သည်။ အ,ကာလ မရဏမှ လွတ်မြောက်သည်ဟု ဆိုသည်မှာ ဥပစ္ဆေဒက ကံကြောင့် မသေရ၊ မသေနိုင်ခြင်းကို ဆိုသည်။ ဖြစ်မြဲ ဓမ္မတာအရ သေချိန်ကျမှသာ သေရသည်။
ရှင်းပြပါဦးအံ့-သေရခြင်း လေးမျို းရှိသည်။ (၁) အသက်တမ်း ကုန်၍ သေရခြင်း “အာယုက္ခယမရဏ”၊ အသက်တစ်ရာတမ်း၌ အနှစ်တစ်ရာ ပတ်ဝန်းကျင်မျှ သာ နေကြရသည်။ မြတ်စွာဘုရားသော်မှ အနှစ် ၈၀-သာ နေရသည်။
(၂) ကံကုန်၍ သေရခြင်း “ကမ္မက္ခယမရဏ”။ မိမိ ကုသိုလ်ကံအလျောက်သာ နေရသည်။ ကံကုန်လျှင် အရွယ် ကောင်းတုန်း၌လည်း သေရသည်။ နို့စို့ အရွယ် စသည်၌လည်း သေရသည်။
(၃) သက်တမ်းနှင့် ကံ ၂-ပါးလုံး ကုန်၍ သေရခြင်း “ဥဘယက္ခယမရဏ”။
(၄) အထက် မရဏ ၃-မျိုးမှ တစ်ပါး အခြားပယောဂ တစ်ခုခုကြောင့် သစ်စိမ်းချို း ချိုးဖြတ်သကဲ့သို့ သေရခြင်းမျိုး “ဥပစ္ဆေဒက မရဏ” ဟူ၍ သေရခြင်းမျိုး ၄-မျို းရှိသည်။
ပထမ သေခြင်း ၃-မျိုးကို ဘုရား၊ ရဟန္တာ၊ ပစ္စေကဗုဒ္ဓါ အရှင်မြတ်တို့သော်မှ မလွန်နိုင်။ ယင်း မရဏ ၃-မျိုးမှာ သေရိုး သေစဉ် ဓမ္မတာ မရဏ ဖြစ်သည်။
ဥပစ္ဆေဒက မရဏကို အ,ကာလမရဏ ဟု ခေါ်သည်။ သေချိန် မရောက်သေးဘဲ သေရခြင်းသည် အ,ကာလ မရဏ ဖြစ်သည်။ ဓာရဏ ပရိတ်တော်ကို ရွတ်ဖတ်ခြင်း အားဖြင့် အ,ကာလ မရဏကို တားမြစ် ပယ်ဖျောက်နိုင်သည်။
စေတနာ ဖြူ စင်သူတို့ အ,ကာလ မရဏမှ ကင်းလွတ်ကြပါစေသော်။
#ဓာရဏသုတ် (ပါဠိတော်)
နမော တဿ ဘဂဝတော အရဟတော သမ္မာသမ္ဗု ဒ္ဓဿ
၁။ ဗုဒ္ဓါနံ ဇီဝိတဿ
န သက္ကာ ကေနစိ အန္တရာယော ကာတုံ၊
တထာ မေ ဟောတု။
၂။ အတီတံသေ ဗုဒ္ဓဿ ဘဂဝတော
အပ္ပဋိဟတံ ဉာဏံ၊
အနာဂတံသေ ဗုဒ္ဓဿ ဘဂဝတော
အပ္ပဋိဟတံ ဉာဏံ၊
ပစ္စု ပ္ပန္နံသေ ဗုဒ္ဓဿ ဘဂဝတော
အပ္ပဋိဟတံ ဉာဏံ။
၃။ ဣမေဟိ တီဟိ ဓမ္မေဟိ သမန္နာဂတဿ
ဗုဒ္ဓဿ ဘဂဝတော
သဗ္ဗွံ ကာယကမ္မံ
ဉာဏပုဗ္ဗင်္ဂမံ ဉာဏာနုပရိဝတ္တံ၊
သဗ္ဗံ ဝစီကမ္မံ
ဉာဏပုဗ္ဗင်္ဂမံ ဉာဏာနုပရိဝတ္တံ၊
သဗ္ဗံ မနောကမ္မံ
ဉာဏပုဗ္ဗမင်္ဂမံ ဉာဏာနုပရိဝတ္တံ။
၄။ ဣမေဟိ ဆဟိ ဓမ္မေဟိ သမန္နာဂတဿ
ဗုဒ္ဓဿ ဘဂဝတော
နတ္ထိ ဆန္ဒဿ ဟာနိ၊
နတ္ထိ ဓမ္မဒေသနာယ ဟာနိ၊
နတ္ထိ ဝီရိယဿ ဟာနိ၊
နတ္ထိ သမာဓိဿ ဟာနိ၊
နတ္ထိ ပညာယ ဟာနိ၊
နတ္ထိ ဝိမုတ္တိယာ ဟာနိ၊
၅။ ဣမေဟိ ဒွါဒသဟိ ဓမ္မေဟိ သမန္နာဂတဿ
ဗုဒ္ဓဿ ဘဂဝတော
နတ္ထိ ဒဝါ၊ နတိ္ထ ရဝါ၊
နတ္ထိ အ,ဖုဋံ၊ နတ္ထိ ဝေဂါယိတတ္တံ၊
နတ္ထိ အ,ဗျာဝဋမနော၊
နတ္ထိ အပ္ပဋိသင်္ခါ နုပေက္ခာ။
ဣမေဟိ အဋ္ဌာရသဟိ ဓမ္မေဟိ သမန္နာဂတဿ
ဗုဒ္ဓဿ ဘဂဝတော
နမော သတ္တန္နံ သမ္မာသမ္ဗု ဒ္ဓါနံ။
၆။ နတ္ထိ တထာဂတဿ ကာယဒုစ္စရိတံ၊
နတ္ထိ တထာဂတဿ ဝစီဒုစ္စရိတံ၊
နတ္ထိ တထာဂတဿ မနောဒုစ္စရိတံ၊
နတ္ထိ အတီတံသေ ဗုဒ္ဓဿ ဘဂဝတော
ပဋိဟတံ ဉာဏံ၊
နတ္ထိ အနာဂတံသေ ဗုဒ္ဓဿ ဘဂဝတော
ပဋိဟတံ ဉာဏံ၊
နတ္ထိ ပစု္စု ပ္ပန္နံသေ ဗုဒ္ဓဿ ဘဂဝတော
ပဋိဟတံ ဉာဏံ၊
နတ္ထိ သဗ္ဗံ ကာယကမ္မံ
ဉာဏပုဗ္ဗမင်္ဂမံ ဉာဏံ နာနုပရိဝတ္တံ၊
နတ္ထိ သဗ္ဗံ ဝစီကမ္မံ
ဉာဏပုဗ္ဗမင်္ဂမံ ဉာဏံ နာနုပရိဝတ္တံ၊
နတ္ထိ သဗ္ဗံ မနောကမ္မံ
ဉာဏပုဗ္ဗမင်္ဂမံ ဉာဏံ နာနုပရိဝတ္တံ၊
ဣမံ ဓာရဏံ အ,မိတံ အ,သမံ
သဗ္ဗသတ္တာနံ တာဏံ လေဏံ
သံသာရ ဘယဘီတာနံ အဂ္ဂံ မဟာတေဇံ။
၇။ ဣမံ အာနန္ဒ ဓာရဏပရိတ္တံ
ဓာရေဟိ ဝါရေဟိ ပရိပုစ္ဆာဟိ။
တဿ ကာယေ ဝိသံ န ကမေယျ၊
ဥဒကေ န လဂ္ဂေယျ၊
အဂ္ဂိ န ဍဟေယျ၊
နာနာဘယဝိကော၊
န ဧကာဟာရကော၊
န ဒွိဟာရကော၊
န တိဟာရကော၊
န စတုဟာရကော၊
န ဥမ္မတ္တကံ၊ န မူဠှကံ၊
မနုေဿ ဟိ အ,မနုေဿ ဟိ န ဟိ ံသကာ။
၈။ တံ ဓာရဏပရိတ္တံ ယထာ ကတမေ၊
ဇာလော မဟာဇာလော၊
ဇာလိတ္တေ မဟာဇာလိတ္တေ၊
ပုဂ္ဂေ မဟာပုဂ္ဂေ၊
သမ္ပတ္တေ မဟာသမ္ပတ္တေ၊
ဘူတင်္ဂမှိ တမင်္ဂလံ။
ဣမံ ခေါ ပနာနန္ဒ ဓာရဏပရိတ္တံ
န၀ နဝုတိယာ
သမ္မာသမ္ဗု ဒ္ဓကောဋီဟိ ဘာသိတံ၊
ဝတ္တေ အ,ဝတ္တေ၊
ဂန္ဓေ၀ အ,ဂန္ဓဝေ၊
နောမေ အ,နောမေ၊
သေေ၀ အ,သေဝေ၊
ကာယေ အ,ကာယေ၊
ဓာရဏေ အ,ဓာရဏေ၊
ဣလ္လိ မိလ္လိ၊ တိလ္လိ မိလ္လိ၊
ယောရုက္ခ မဟာယောရုက္ခေ၊
ဘူတင်္ဂမှိ တမင်္ဂလံ။
၉။ ဣမံ ခေါ ပနာနန္ဒ ဓာရဏပရိတ္တံ
န၀ နဝုတိယာ
သမ္မာသမ္ဗု ဒ္ဓ ကောဋီဟိ ဘာသိတံ။
ဒိဋ္ဌိလာ ဒဏ္ဍိလာ
မနိ္တလာ ရောဂိလာ
ခရလာ ဒုဗိ ္ဘလာ။
ဧတေန သစ္စဝဇ္ဇေန
သောတ္ထိ တေ ဟောတု သဗ္ဗဒါ။
ဓာရဏသုတ် (မြန်မာပြန်).
၁။ မြတ်စွာဘုရားတို့၏ အသက်၏ ဘေးအန္တာရယ်ကို တစ်စုံတစ်ယောက်သော သူသည် ပြုခြင်းငှာ မတတ်နိုင်။ ထို့အတူ အကျွနု်ပ်အား ဖြစ်ပါစေသတည်း။
၂။ ဘုန်းတော်ခြောက်ပါးနဲ့ ပြည့်စုံတော်မူသော မြတ်စွာဘုရားအား လွန်လေပြီးသော အဖို့၌ /နောင်လာလတ္တံသော အနာဂတ်အဖို့၌ /ပစ္စု ပ္ပန် မျက်မှောက် ဖြစ်သော အဖို့၌ အတားအဆီးအပိတ်အပင် မရှိသော ဉာဏ်တော်သည် ဖြစ်၏။
၃။ သုံးပါးကုန်သော ဤကျေ းဇူးတရားတော် ်တို့နှင့်ပြည့်စုံတော်မူသော ဘုန်းတော်ခြောက် ပါးနှင့် ပြည့်စုံတော်မူသော မြတ်စွာဘုရားအား အလုံးစုံသော ကိုယ် / နှုတ် / နှလုံး ဖြင့်ပြုလုပ်သော အမှုသည် ဉာဏ်တော်ပြဋ္ဌာန်းခြင်း ရှိသည်။ ဉာဏ်တော်၏ နောက်သို့ အစဉ်လိုက်သည် ဖြစ်၏။
၄။ ခြောက်ပါးကုန်သော ဤ ကျေးဇူးတရားတို့နှင့် ပြည့်စုံတော်မူသော မြတ်စွာဘုရားအား သတ္တဝါတို့၏ အကျိုးစီးပွားကိုပြုလိုသော ဆန္ဒတော်၏ ဆုတ်ယုတ်ခြင်းသည် မရှိ။ တရားတော်ကို ဟောပြောခြင်း၏ ဆုတ်ယုတ်ခြင်းသည် မရှိ။ သူတစ်ပါးတို့၏ အကျိုးစီးပွားအတွက် ဆောင်ရွက်ခြင်း ၌ လုံ့လဝီရိယတော်၏ ဆုတ်ယုတ်ခြင်းသည် မရှိ။ သင်္ခါရတရားတို့ကို အနိစ္စ အစရှိသော လက္ခဏာ သုံးပါးဖြင့် ရှုမှု ဉာဏ်တော်၏ ဆုတ်ယုတ်ခြင်းသည် မရှိ။ စိတ်တည်ကြည်မှု သမာဓိတော်၏ ဆုတ်ယုတ်ခြင်းသည် မရှိ။ အရဟတ္တဖိုလ်ကို ဝင်စားတော် မူခြင်း၏ ဆုတ်ယုတ်ခြင်းသည် မရှိ။
၅။ တစ်ဆယ့်နှစ်ပါးကုန်သော ဤကျေးဇူးတရားတော်တို့နှင့် ပြည့်စုံတော်မူသော ဘုန်းတော်ခြောက်ပါးနှင့် ပြည့်စုံတော်မူသော မြတ်စွာဘုရားအား ရယ်မြူးးလို၍ ပြု မူပြောဆိုခြင်းသည် မရှိ။ သတိလွတ်၍ ချွတ်ယွင်းပြောဆိုခြင်းသည် မရှိ။ ဉာဏ်တော်ဖြင့်မတွေ့မထိ မသိအပ်သောတရားသည် မရှိ။ဉာဏ်ဖြင့် မဆင်မခြင် အဆောတလျင် ပြုသောအမှုသည် မရှိ။ သူတစ်ပါးတို့အတွက် ကြောင့်ကြမဲ့ဖြစ်သော စိတ်နှလုံးတော်သည် မရှိ။ ဉာဏ်ဖြင့် မဆင်မခြင် လျစ်လျူ ရှုသောအမှုသည် မရှိ။ တစ်ဆယ့် ရှစ်ပါးကုန်သော ဤ ကျေးဇူးတရားတော်တို့နှင့် ပြည့်စုံတော်မူသော ဘုန်းတော်ခြောက်ပါးနှင့် ပြည့်စုံတော်မူသော မြတ်စွာဘုရားအား ရှိခိုးပါ၏ ။ ခုနှစ်ဆူကုန်သော မြတ်စွာဘုရားရှင်တို့အား ရှိခိုးပါ၏။
၆။ ဝိပဿ ီ အစရှိသော ရှေးဘုရားတို့ကဲ့သို့ လာခြင်းကောင်းတော်မူသော မြတ်စွာဘုရားအား ကိုယ်ဖြင့်ပြုလုပ်သောမကောင်းမှု ” ကာယဒုစရိုက် ” /နှုတ်ဖြင့်ပြုလုပ်သော ” ဝစီဒုစရိုက် “/ စိတ်ဖြင့် ပြုလုပ်သော” မနောဒုစရိုက် ” / သည် မရှိ။ လွန်လေပြီးသော အဖို့ကာလ/နောင်လာလတ္တံ့သော အဖို့ကာလ /မျက်မှောက်သော အဖို့ကာလ၌ ဘုန်းတော်ကြီးသော မြတ်စွာဘုရားအား ဆီးတားပိတ်ပင်ခြင်းရှိသော ဉာဏ်တော်သည် မရှိ။ မြတ်စွာဘုရားအား အလုံးစုံသော ကိုယ်/ နှုတ် /စိတ် သုံးပါး ဖြင့်ပြုလုပ်သောအမှုသည် ဉာဏ်တော်လျှင် ရှေ့သွားမရှိခြင်းသည် မရှိ။ ဉာဏ်တော်သို့ အစဉ်မလိုက်ခြင်းသည် မရှိ။ ဤဆောင်ထားအပ်သော ဓာရဏပရိတ်တော်သည် မနှိုင်းယှဉ်အပ် ။ တုဘက်လည်းမရှိ။ ခပ်သိမ်းသော သတ္တဝါအပေါင်းတို့၏ မိုခိုကိုးကွယ်ရာလည်းဖြစ်၏။ ပုန်းအောင်းလဲလျောင်းရာလည်း ဖြစ်၏၊ သံသရာဘေးကိုကြောက်ရွံ့သော သူတို့၏ အလွန်မြတ်သော အရံအတားဖြစ်၏။ ကြီးသော တန်ခိုးရှိန်စော် အာနုဘော်ရှိသော အရံအတားဖြစ်၏။
၇။ ချစ်သားအာနန္ဒာ ဤတန်ခိုးတေဇော် အာနုဘော်ကြီးမြတ်သော ဓာရဏပရိတ်တော်ကို ရွတ်ဆောင်လော့။ မှတ်သားလော့။ မေးမြန်းစူးစမ်း ဆင်ခြင်လော့။ ထိုသို့ ရွတ်ဆောင်မှတ်သား မေးမြန်း စူးစမ်းဆင်ခြင်သော သူ၏ ကိုယ်၌ မြွေနဂါး စသည်တို့၏ အဆိပ်သည် မကျရောက်နိုင်။ ရေ၌ မငြိတွယ် မနစ်မွန်းရာ။ မီးသည် မလောင်ကျွမ်းရာ။ အထူးထူး အပြားပြား များစွာသော ဘေးရန်တို့သည် မထိရောက်နိုင်ရာ။ မကောင်းကြံသောသူသည်လည်း မကြံနိုင်ရာ။ ရူးသွပ် ပျံ့လွင့်သော အနာလည်းမဖြစ်နိုင်ရာ။ တွေဝေမိုက်မဲသောအနာလည်းမဖြစ်နိုင်ရာ။ လူတို့သည် လည်းကောင်း၊ ဘီလူးတို့သည် လည်းကောင်း မညှဉ်းဆဲ မဖျက်ဆီး မနှိပ်စက်နိုင်ရာ ။
၈။ ထိုဓာရဏပရိတ်တော်သည် အဘယ်သည်တို့နည်း ဟူမူကား စကြဝဠာ ကမ္ဘာတစ်သောင်းကို လောင်ကျွမ်းစေသော နေခုနှစ်စင်း၏ အရှိန်အစော်ကဲ့သ ို့ဘေးရန် အန္တရာယ်အပေါင်းတို့ကို လောင်ကျွမ်းပယ်ေ ဖျာက်နိုင်သည့် တန်ခိုးရှိန်စော် အာနုဘော်ရှိ၏။ နတ် ၊ သိကြား ၊ နဂါး ၊ ဂဠုန် ၊ ကုမ္ဘဏ် ၊ ဘီလူး ၊ ရကိ္ခုသ် အစရှိသည်တို့ကို တားမြစ်နိုင်သော သံကွန်ရက်နဲ့တူသော ဘုန်းတန်းခိုးရှိန်စော် အာနုဘော်ရှိ၏။ ရေ၊ မီး၊ မင်း၊ ခိုးသူ၊ မချစ်မနှစ်လိုသော သူဟုဆိုအပ်သော ရန်သူအန္တရာယ်အပေ ါင်းတို့ကိုလည်း ပယ်ရှားတားမြစ်နိုင်၏။ ကပ်သုံးပါးတို့မှ ကင်းလွတ်စေနိုင်၏။ အမိဝမ်းတွင်း၌ ပဋိသန္ဓေ နေသော်လည်း အ,ခြင်း ၊ ဆွံ့ခြင်း၊ နားပင်းခြင်း၊ ရှုးသွပ်ပျံ့လွင့်ခြင်း အနာမျို းတို့မှ လွတ်စေနိုင်၏။ သစ်ပင် တောင်ကမ်း ချောက်တို့မှ ကျ ငြားသော်လည်း မသေနိုင်ရာ။ မရသေးသော စည်းစိမ်ချမ်းသာ ၊ ဥစ္စာရတနာ အပေါင်းတို့ကိုလည်း ရစေနိုင်၏။ ရပြီးသော စည်းစိမ်ချမ်းသာ ရတနာဥစ္စာအပေါင်း တို့ကိုလည်း ကြီးကျယ်ပြန့်ပွားများစေ၏။ ဟုတ်မှန်သောအားဖြင့် အမိုက်ပျောက်၍ အလင်းရောက်နိုင်၏။
၉။ ချစ်သားအာနန္ဒာ စင်စစ်မူကား ဤဓာရဏပရိတ်တော်ကို ကိုးဆယ့်ကိုးကုဋေ ကုန်သော ဘုရားရှင်တို့သည် ဟောတော်မူအပ်ပြီ ။ မကောင်းသဖြင့် ကြံသော သူတို့၏ အကြံအစည်ကိုလည်း သိမြင်နိုင်၏။ ဓား ၊ လှံ ၊ လေး ၊ မြှား ၊ လက်နက် မီးပေါက်အမြှောက် အစရှိသော ဘေးတို့သည်လည်း မထိရောက်စေနိုင် ။ မန္တန်၊ မန္တရာဂါထာ၊ အင်းအိုင် တို့သည်လည်း ထက်မြက်စေနိုင်၏။ ရောဂါအန္တရာယ်အမျို းမျို းတို့ကိုလည်း ပယ်ဖျောက်စေနိုင်၏။ ကြမ်းတမ်းခက်မာသော အနာရောဂါမျိုး တို့သည်လည်း မထိရောက်နိုင်။ ကြိုး၊ ထိပ်၊ သံခြေကျင်း ၊ ကပ်ဖိ၊ တွင်းလှောင်၊ ပင်းသကား၊ လည်ထောက် ကိုလည်း လွတ်စေနိုင်၏။ ဤမှန်သော သစ္စာစကားကြောင့် အခါခပ်သိမ်း သင့်အား ချမ်းသာခြင်းသည် ဖြစ်ပါစေသတည်း။
ဓာရဏပရိတ်တော် (ရွတ်ဖတ်ခြင်း၏အကျိုးကျေးဇူး) ဓာရဏသုတ်တော်ကို နေ့စဉ်မပြတ် ရွတ်ဖတ်ပွားများ သရဇ္ဈာယ်ပါက ဘေးရန် ကင်းရှင်းပါသည်။ အခြားသော ရန်သူ၊ မနာလိုသူများက ရန်ပြု ခြင်း၊ ဆေးပါးခပ်ခြင်း အဆိပ်ခပ်ခြင်းတို့မှ ကင်းဝေးစေပါသည်။ မြွေ၊ ကင်းစသော အဆိပ်ပြင်းထန်သော သတ္တဝါတို့၏ ကိုက်ခဲ ရန်ပြု ခြင်းဘေးမှ ကင်းဝေးစေပါသည်။
#Credit: #မူရင်းရေးသားသူ
#10September2018WLP📚📚📚📚📚
No comments:
Post a Comment